Konferenci moderuje Daniel Stach, Česká televize

  • 08:00 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 10:30
    A: TRENDY A STRATEGIE

    AGENDA 2020+ Co se mění a co nám zůstává?

    David Marek, Chief Economist & Director, Deloitte

    Krize jako výzva

    Petra Maričová, CFO, Grolsche Bierbrouwerij Nederland B.V.

    Digitální agendy moderních financí: Redefinice role CFO

    Martin Štefík, Finance Director, Global Sales, Marketing & Operations HQ, Microsoft PL/CZ/SK/HU

    Resilience jako nepostradatelná vlastnost těch nejlepších. Krize jako šance pro její zvýšení.

    Marian Jelínek, hokejový trenér, kouč, manažer

  • 10:30 – 11:00
    Přestávka na kávu, čaj a občerstvení

  • 11:00 – 12:00
    B: TRENDY A TECHNOLOGIE

    V kanceláří nebo z domova aneb nový IT normál v době post-covidové

    Pavel Křižanovský, technický ředitel, Cisco Systems

    Digitalizace financí – mýty vs. realita

    Lenka Neuvirtová, Director - Assurance and Accounting Advisory Services, Deloitte

    Štěpán Vladyka, Manager, Deloitte

    Klíčová rozhodnutí pro budoucí náklady na technologie a kde je dnes rozumné ušetřit?

    Stanislav Pavlín, Investor & Poradce, dřívější vedoucí globální nákupní strategie pro technologie skupiny Vodafone

  • 12:00 – 13:00
    Oběd

  • 13:00 – 14:15
    C: JAK JSME PŘIPRAVENI NA AGENDU 2020+ ?

    Panelová diskuze finančních ředitelů reprezentujících různá odvětví. Zkušenosti a připravenost na nové podmínky v interaktivní diskuzi s publikem.

    Účastníci:

    Pavel Cesnek, CEO, Žďas

    Radim Filák, Executive, ELT Management Company CR a SK

    Jitka Knýřová, finanční ředitelka, THIMM Obaly

    Pavla Munzarová, VP of Finance, Mews Systems

    Vít Vážan, CEO, České Radiokomunikace

    Luboš Zítka, finanční ředitel, Citi pro ČR a SR

  • 14:15 – 16:00
    D1: NETWORKING MEZI ÚČASTNÍKY

    Prostor pro výměnu zkušeností účastníků kongresu u sklenky vína či nealka a dobrého sousta…

  • 14:30 – 16:30
    D2: PROCUREMENT FORUM 2020

    Moderuje: Tereza Ordóñez

    IT a procurement – společná řeč přinese firmě úspěch

    Tomáš Muller, Group Head of IT (CIO), Fortuna Entertainment Group

    Štěpánka Hanáková, Procurement Director, Fortuna Entertainment Group

    Tvorba nákupní strategie a inovativní způsoby myšlení v Procurementu

    Stanislav Pavlín, Investor & Poradce, dřívější vedoucí globální nákupní strategie pro technologie skupiny Vodafone

    Role moderního nákupu

    Tomáš Veit, Group Head of Procurement, Asahi Breweries Europe

    Jak nakoupit a neprohloupit

    Marek Hlavica, ředitel AKA, spoluautor metodiky Devět zlatých pravidel

    Roman Trzaskalik, Marketing Director ČR a SR, Plzeňský Prazdroj

    Daniel Živica, CEO, VMLY&R

    Debata o tom, že nákup marketingových služeb je zapeklitá věc. Natolik, že se na toto úzké téma každý rok koná v Londýně dvoudenní konference. Právě z britského vzoru čerpala Asociace komunikačních agentur při přípravě Devíti zlatých pravidel pro nákup marketingových služeb. Nakolik jsou tato pravidla vzdálena domácím poměrům? Co brání v jejich uplatňování?

  • 16:30
    Závěr konference