Konferenci moderuje Daniel Stach, Česká televize

  • 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 10:30
    A: TRENDY A STRATEGIE

    AGENDA 2020+ Co se mění a co nám zůstává?

    David Marek, Chief Economist & Director, Deloitte

    Krize jako výzva

    Petra Maričová, Strategic Projects Manager, Asahi Breweries Europe

    Digitální agendy moderních financí: Redefinice role CFO

    Martin Štefík, CFO, Microsoft PL/CZ/SK/HU

    Resilience jako nepostradatelná vlastnost těch nejlepších. Krize jako šance pro její zvýšení.

    Marian Jelínek, hokejový trenér, kouč, manažer

  • 10:30 – 11:00
    Přestávka na kávu, čaj a občerstvení

  • 11:00 – 12:00
    B: TRENDY A TECHNOLOGIE

    V kanceláří nebo z domova aneb nový IT normál v době post-covidové

    Pavel Křižanovský, technický ředitel, Cisco Systems

    Digitalizace financí – mýty vs. realita

    Lenka Neuvirtová, Director - Assurance and Accounting Advisory Services, Deloitte

    Marek Kouřil, Director, Deloitte

    Klíčová rozhodnutí pro budoucí náklady na technologie a kde je dnes rozumné ušetřit?

    Stanislav Pavlín, Investor & Poradce, dřívější vedoucí globální nákupní strategie pro technologie skupiny Vodafone

  • 12:00 – 13:00
    Oběd

  • 13:00 – 14:00
    C: JAK JSME PŘIPRAVENI NA AGENDU 2020+ ?

    Panelová diskuze finančních ředitelů reprezentujících různá odvětví. Zkušenosti a připravenost na nové podmínky v interaktivní diskuzi s publikem.

    Účastníci:

    Pavel Cesnek, CEO, Žďas

    Radim Filák, Executive, ELT Management Company CR a SK

    Jitka Knýřová, finanční ředitelka, THIMM Obaly

    Pavla Munzarová, VP of Finance, Mews Systems

    Luboš Zítka, finanční ředitel, Citi pro ČR a SR

  • 14:00 – 16:00
    D1: NETWORKING MEZI ÚČASTNÍKY

    Prostor pro výměnu zkušeností účastníků kongresu u sklenky vína či nealka a dobrého sousta…

  • 14:00 – 16:00
    D2: PROCUREMENT FORUM 2020

    Moderuje: Tereza Ordóñez

    IT a procurement – společná řeč přinese firmě úspěch

    Tomáš Muller, Group Head of IT (CIO), Fortuna Entertainment Group

    Štěpánka Hanáková, Procurement Director, Fortuna Entertainment Group

    Když cena není hlavním kritériem výběru dlouhodobých partnerů

    Soňa Šatová, Marketing Category Purchaser INGKA Group Procurement, IKEA

    Tvorba nákupní strategie a inovativní způsoby myšlení v Procurementu

    Stanislav Pavlín, Investor & Poradce, dřívější vedoucí globální nákupní strategie pro technologie skupiny Vodafone

    Výzvy moderního nákupu

    Martin Zelinka, SCM & Procurement Director, Siemens Turbomachinery

    Jak nakoupit a neprohloupit

    Marek Hlavica, ředitel AKA, spoluautor metodiky Devět zlatých pravidel

    Soňa Šatová, Marketing Category Purchaser INGKA Group Procurement, IKEA

    Roman Trzaskalik, Marketing Director ČR a SR, Plzeňský Prazdroj

    Debata o tom, že nákup marketingových služeb je zapeklitá věc. Natolik, že se na toto úzké téma každý rok koná v Londýně dvoudenní konference. Právě z britského vzoru čerpala Asociace komunikačních agentur při přípravě Devíti zlatých pravidel pro nákup marketingových služeb. Nakolik jsou tato pravidla vzdálena domácím poměrům? Co brání v jejich uplatňování?

  • 16:30
    Závěr konference